TOPT

4.0
HÈ U FUTURU DI U DIGITALE ?
Otis Robinson, capu di l'industria 4.0 è editore, wTiN, face un rapportu nantu à e tendenze in a digitalizazione per a sustenibilità, a crescente considerazione per l'interazione umana/macchina è u metaversu in erba ma incertu.
eliminatu da a parte di trasfurmazione chimica di a catena di furnimentu. In definitiva, e tecnulugie digitale ponu sustene a sustenibilità in un tempu induve una industria tradiziunale è cunservatrice deve dimustrà u so impegnu per l'ambiente.

A digitalizazione in l'industrie tessili, di l'abbigliamento è di a moda presenta vaste opportunità è, à misura chì e nuove tecnulugie venenu in primu pianu, l'attori in tutta l'Asia devenu esse cuscenti di cumu pò avè un impattu pusitivu - o qualchì volta negativu - nantu à a catena di furnimentu. Quì sottu sò alcune di e conversazioni chjave intornu à a digitalizazione in l'industria mundiale.

Metaversu Intantu, u metaversu hè una reta in piena espansione di mondi virtuali 3D focalizzati nantu à a cunnessione suciale - è pò, secondu i rapporti, generà vendite è esposizione per e marche di moda. A moda in u metaversu si sviluppa rapidamente è si prevede chì valerà 50 miliardi di dollari americani entro u 2030. U metaversu di moda hà u putenziale di benefiziu massivu sia di l'interazzione di i cunsumatori sia di a cuscenza di a marca. Parechje marche di moda di grande nome anu lanciatu cullezzione digitale, magazzini virtuali, avatar digitali è gettoni non fungibili (NFT) per mira à l'esposizione à u publicu nativu digitale. Ma esistenu preoccupazioni per u furtu di pruprietà intellettuale in un mondu virtuale senza cunfini, mentre chì u so impattu nantu à l'industria in generale ferma da determinà. Per esempiu, pò esse troppu prestu per prevede in modu affidabile l'impattu di u metaversu nantu à e vendite di vestiti fisichi - l'ambienti virtuali sò aduprati in modu assai diversu in una varietà di geografie in una miriade di circustanze, ciò chì significa chì u mercatu di a moda ùn pò ancu avè assorbitu cumpletamente u so scopu singulare.
Sustenibilità L'industria tessile è di l'abbigliamento (T&A) hà sempre difficultà à rompe cù e so cunvenzioni di pruduzzione di massa è di moda rapida, in particulare in i principali centri tessili in Asia. Questu hè particularmente rinfurzatu da e tecnulugie è i sistemi di pruduzzione digitale. Eppuru, a digitalizazione agisce ancu cum'è una putenziale via di fuga da queste tradizioni insostenibili. Siccomu a fabricazione di prudutti T&A furnisce u più grande cuntributu à l'impronta di carbone di l'industria, hè in a pruduzzione chì a digitalizazione presenta l'opportunità necessaria per riduce i mudelli di cunsumu. L'usu di macchine cunnesse è fabbriche intelligenti permette a raccolta di big data - questi dati informati permettenu à a pruduzzione di beni di diventà più produttiva è efficiente in tutta a catena di furnimentu. In altrò, a gestione di l'energia, u monitoraghju di l'efficienza è a manutenzione predittiva aprenu e porte per un cunsumu energeticu riduttu, mentre chì i sensori intelligenti è e piattaforme digitali ponu mette in risaltu l'opportunità per riduce u cunsumu d'acqua è di prudutti chimichi. Non solu questu, ma e macchine digitali stesse ponu rimpiazzà i prucessi tradiziunali.

I novi prudutti di a nostra cumpagnia

绣花机加水印-37

 

 


Data di publicazione: 04-Mar-2024