U primu precettore. Mantene cusì ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Ùn ci hè micca intenzione omicida è cumpassione versu l'esseri senzienti. Ùn fate micca male o ùn vi movete. Nisun cultellu o bastone aghjuntu. U desideriu di l'interessu persunale ùn hè più chè tumbà. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
U secondu precettore. Mantene cusì ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Nisuna avidità o desideriu di dà l'elemosina. Quandu a gioia vene cù e proprie mani. Pulizia è rispettu. Ùn vulè esse avidu. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
U terzu precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Nisuna lussuria, nisun spaziu. Per cultivà a pratica di Brahma. Micca tentatu da i desideri maligni, micca lussuriosu. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
U quartu precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Ùn ci hè micca significatu falsu, leghjite cù sincerità è stabilità, è parlate pianu pianu. Ùn risponde micca à i falsi inganni. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
U quintu precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Ùn beie è ùn ti imbriachi. Ùn ti cunfonde è ùn perde a to determinazione. Vai è rilassati. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, pratica.
U sestu precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Senza circà a sicurità. Micca in a fragranza di i fiori. Ùn aduprate micca polvere grassa. Ùn difende micca a musica per cantà è ballà. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
U settimu precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Senza circà a sicurità. Ùn stà micca in un bon lettu. Un tappettu d'erba bassu. Donate un locu per dorme. Mancà a scrittura. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
L'Ottavu Precettu. Tene lu ghjornu è notte. U core hè cum'è una persona vera. Manghjate quandu seguite a lege. Manghjà menu salva u corpu. Ùn manghjate più dopu meziornu. Puru cum'è i precetti, cù un core è una mente, praticate.
Buddha dice à Viya. U ghjornu di u digiunu, praticate i cinque mindfulness. Chì ghjè Cinque
Quandu si recita Buddha. Buddha hè u Tathagata. Per esse veru. Per via di l'illuminazione. Per via di pedi chjari. In questu mondu, u mo babbu hè mortu per a buntà, è ùn ci era micca Shangshi chì puderia guvernà i Maestri Celesti è Umani per mezu di e Scritture. U nome hè Buddha. Hè un cantante buddista. U core benevulente genera pinsamenti, felicità è karma di Buddha. Per esempiu, aduprendu fasgioli di bagnu d'oliu di sesamo per immerge in a terra di u scalp è caccià l'impurità. Quelli chì praticanu u digiunu è cantanu Buddha. Hè pulitu cum'è prima. Hè faciule crede ciò chì tutti vedenu.
Er Dang Nian Fa. Sicondu u Buddha, ci sò trentasette gradi. Siate fermi in i vostri pinsamenti è ùn li scurdate mai. Quandu unu sà chì stu metudu hè saviu mundanu. Hè un praticante di Dharma. A benevolenza genera felicità è Dharma. Per esempiu, aduprà fasgioli di bagnu d'oliu di sesamo per caccià a sporcizia è a turbidità di u corpu. Quelli chì praticanu u digiunu è recitanu u Dharma. Hè pulitu cum'è prima. Hè faciule crede ciò chì tutti vedenu.
San Dang Nian Zhong. Attaccatevi rispettosamente à l'insignamenti di a saviezza. Discepuli di Buddha. Quelli chì anu ottenutu u Certificatu Gougang di Ricezione Gougang. Ci sò quelli chì ricevenu a frequenza cum'è prova. Quelli chì ùn anu ancu ricevutu o restituitu prove. Ci sò quelli chì meritanu veramente è ricevenu vere prove. Hè perchè l'ottu generazioni di mariti in i quattru coppie anu tutti ottenutu l'illuminazione, a saviezza, a capiscitura è l'illuminazione. Per sustene a virtù cum'è strumentu d'azione. Cum'è Fukuda, u Sovranu Celeste di a Manu Croce. Hè Nianzhong. A gioia nasce da u so core è porta gioia à tutti. Per esempiu, aduprà a cenere pura per lavà i vestiti è caccià a terra. Quelli chì digiunanu è recitanu a folla. Tale hè a so virtù. Hè faciule crede ciò chì tutti vedenu.
Leghjite i precetti di i quattru. Aderite à i precetti buddisti cun un core. Ùn perde micca, ùn fà micca, ùn si move micca, ùn vi scurdate micca. Quelli chì sò bravi à stabilisce è prutege sò savii. Ùn ci hè micca rimpianu o speranza in u futuru. Pò aspittà chì qualchissia l'insegni. Hè un precettore. A gioia nasce da u so core, è a felicità hè regulata da i precetti. Cum'è a macinazione di un specchiu, chì caccia a terra è brilla luminosamente. Quelli chì praticanu u digiunu. Hè pulitu cum'è prima. Tutti sò faciuli à crede quandu u vedenu. Cinque quandu recitanu i celi. I Primi Quattru Rè Celesti. U secondu ghjornu di dolu. Celu salatu. Dou Shu Tian. Ùn siate micca cumpiacenti. Trasfurmendu si in u sonu di u celu. Quandu si recita à sè stessu. Aghju fede, precetti, sente, dà è saviezza. Quandu u corpu more, u spiritu si alza in celu. Chì ùn possiate mai rompe a vostra prumessa è astenevi da sente è praticà a saviezza. Hè quellu chì recita i celi. A gioia nasce da u so core è porta gioia à u so destinu. Per esempiu, a perla preziosa guverna spessu u Festivale Qingming. Quelli chì digiunanu è recitanu i celi. Hè cusì pulitu cum'è prima. Per u Studio di Buddha Dharma. Per eliminà u male è prumove u bè cù Tian Shen De. In l'aldilà, i celi riceveranu eventualmente u fangu è Huan. Hè un omu saviu.
Data di publicazione: 18 di marzu di u 2024