TOPT

Cuntinuatu da p.1chain, chì varieghja da a filatura à a finitura, u riciclaggio, a prova è
Rinviata da l'annu scorsu, ITMA Asia + CITME 2022 cuntinueghja ancu à gode di u sustegnu di i principali pruduttori di macchine tessili. Hà attrattu un totale di 1.500 espositori da 23 paesi è regioni.
Ernesto Maurer, presidente di CEMATEX, hà dettu: "Apprezzemu questu
votu di fiducia è partenariatu industriale. Inseme cù i nostri partenarii chinesi, simu impegnati à cuntinuà à rinfurzà a reputazione di a mostra cumminata cum'è a più grande piattaforma di macchine tessili in Asia in l'era post-Covid ". Maurer hà cummentatu: "A Cina cuntinueghja à esse un mercatu impurtante per parechji custruttori di macchine tessili, postu chì prevede di sviluppà una industria tessile è di vestiti più resistente. À a basa di questi sviluppi ci hè una forte attenzione à a sustenibilità. Cum'è i principali pruduttori mundiali di macchine tessili, parechji di i nostri membri si allineanu cù sta tendenza di sustenibilità mettendu in mostra u so rispettu di l'ambiente.
Soluzioni amichevuli à a mostra. Gu Ping, presidente di l'Associazione Cinese di Macchine Tessili (CTMA), hà aghjustatu: "Semu felici di pudè urganizà un'altra eccitante mostra ITMA ASIA + CITME. Annantu à l'anni, a mostra cumminata s'hè sviluppata in una mostra assai influente per i pruduttori tessili per esplorà nuove tendenze è tecnulugie per fà cresce a so attività. Questa edizione hè particularmente impurtante postu chì presenta u sviluppu è u prugressu tecnologicu di l'industria, mettendu in risaltu suluzioni sustenibili è intelligenti per aiutà à accelerà l'avanzamentu di l'industria tessile di a regione.3-25


Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2024